Hvem er jeg?

Jeg er ei jente på 29 år som har forfulgt min store drøm, jeg har startet hundebarnehage! Å kunne jobbe med hund på fulltid, har vært noe jeg har drømt om hele livet, og nå har det endelig blitt en realitet.

Jeg fikk min første hund i 2011, og har siden den tid fått solid erfaring. Jeg har sett utallige mentaltester, og har lært en hel masse om hundens mentalitet og adferd, noe jeg finner svært interessant. Jeg har også deltatt på MH (mentalbeskrivning), MT (korning), FA (funksjonsanayse) og flere private mentaltester med mine egne hunder. Jeg har vært utrolig heldig, som har blitt kjent med så mange kyndige hundemennesker, igjennom konkurranser, treninger, diverse kurs, i Norske Redningshunder, og ikke minst at jeg har en oppdretter som er særs dyktig på sitt felt, og som sitter på masse kunnskap og erfaring, som de gjerne deler.

I løpet av årene har jeg vært på en rekke kurs, alt fra runderingskurs, lydighetskurs, førstehjelpskurs for hund, IPO-kurs, hundeførerkurs med mer. Jeg syns kurs er utrolig viktig, og man blir aldri utlært, så dette er noe jeg kommer til å fortsette med.

Jeg startet å jobbe i hundebarnehage for over to år siden, og med det fikk jeg erfaring med hund i flokk, noe som fascinerer meg enormt mye. Å observere hundene, deres samspill og kroppsspråk er noe jeg kan gjøre i timesvis. Jeg lærer noe nytt hver eneste dag, noe som er utrolig spennende, og som bidrar til å gjøre denne jobben enda mer givende!